2024年1月29日星期一

2024年1月27日 - 2023年沙田區傑出青年選舉(第十三屆) 頒獎禮主禮致辭

 

Celia 、大家好,首先,歡迎大家出席今日嘅頒獎禮。我亦恭喜今屆各位得獎嘅年青人。好榮幸,我應該已經係第三次響到同大家做分享。仲記得我舊年嘅分享,一開始就拋左個難題比大家,就係大家響未來一年,點樣對得起「沙田傑青」呢個榮譽。

當然我做人,唔會只係將個問題拋比大家,我自己都會反思,點樣對得住呢個獎項嘅設立。好多謝沙田民政事務署願意撥款支持同信任,亦都多謝香港傷健協會、小童群益會兩間機構嘅通力合作,令到今年嘅傑青選舉,多左一個我傻更更諗出嚟嘅「社區習作」。

大家交嘅「社區習作」我每一份簡報都好細心去睇。因為我想向你地學習,用你地嘅眼光,去睇我地呢個社區嘅需要。當中我都幾有感受,甚至認為我地民政署嘅同事,值得響工作上作為參考,如果有機會,我都幾覺得無論我地委員會,又或者專員,可以聽下呢班年青人嘅發現。

我睇得出呢個社區習作,係大家真係有比心機去做。因為今年嘅面試,我留意到大家嘅回答,係比過去嘅踏實、鮮活、容易令人產生共鳴。因為大家都係沙田人

 


最有趣嘅地方係,你地搵到一D,我地平時比較少留意到嘅細節,無論係心理健康、無論係文化印象都嘗試提出一個,屬於你地嘅新方法。

不過,係咪咁就夠呢?答案好明顯唔係。如果大家仲有印象嘅話,就記得我響訓練分享晚會時,同大家講過推動政政策,要吾道不孤。根據社會發展理論,可持續性係一個大議題。

因此大家唔單止,唔應該滿足於呢一個獎,甚至唔應該將你個習作束之高閣。因為蜘蛛俠嘅叔叔‘Uncle Ben’ 講過:能力越大,責任就越大。大家應該要繼續將你地嘅建議深化、細化、甚至推廣,推離開沙田。

大家知唔知道,早排我同沙田青年網絡,為數40幾位年青人,一齊到廣州做義工,先發現,原來,近到響咁繁榮嘅廣州市,都有大量留守兒童,係無乜人去關心佢地嘅!因此呢個獎,沙田區只係你地嘅起點!

各位年青人,我今日企響到(香港伍倫貢學院),感覺嘅熟悉,但又有D陌生,因為我就係,響當年嘅,香港城市大學專業進修學院畢業。一轉眼超過20年就咁過去左。你問我又乜值得懷念,其中一件,肯定係當年,我都未畢業,但已經翻緊工,為復康人士,爭取到全港巴士站頭改建斜台。今日大家見到個斜台,當然,唔知係當年一位大專生攪出嚟嘅!

人生匆匆幾十年就過,實在好應該,響自己青春嘅時候,為自己留個,值得回味嘅好故事。近年,我地成日話要:說好香港故事,我就話響說好香港故事之前,不如大家先說好,屬於你地嘅青春故事,甚至係沙田故事。因為,將來社會,好多有意義嘅改變,可能就係因為,今日在坐各位而發生。

但要做到咁,一D都唔易,甚至比得到沙田傑青難上百倍。不過,日後當你覺得無力沮喪時,我鼓勵大家會聽下柳應庭嘅《大海少年》,當中歌詞講到:

「暴雨烈風,豈願共鳴;讓我陪伴你,講心聲。」

因為我地沙田區青年發展及公民教育委員會嘅仝寅,最喝望就係可以聽到大家心聲,做你地嘅同行者。

 

再次恭喜大家,預祝大家響新一年:百尺竿頭,更進一步。

多謝各位。

 

沙田區青年發展及公民教育委員會副主席

葉振東博士

2024127

 

沒有留言:

發佈留言