2016年12月24日星期六

2016年12月24日政壇新秀訓練班 《第六百三十三集》梁國雄(立法會(新界東)議員)- 選委會與特首選舉

四年前後,我仍然認為毛哥是一位值得敬重的政壇朋友!


2012年9月5日《識英雄,重英雄:梁國雄》
http://justinyezhendong.blogspot.hk/2012/09/blog-post_5.html

今日‘毛哥’講清楚:習近平當年贊梁振英「疾風知勁草,板蕩識誠臣。勇夫安知義,智者必懷仁。」關鍵其實是在傳媒忽略了的最後兩句,意思是梁振英是「麻煩製造者,應盡早收手

今日講清楚:反對派在選委會選舉是有325席,佔整體選委 27%,只要能夠團結及不出現利益矛盾,是一股足以影響選舉結果的關鍵小數。毛哥的公民抗命是慷慨就義,現在的激進年青人是‘淆底,我恐怖毛哥是後繼無人。




節目重溫:
http://programme.rthk.hk/channel/radio/programme.php?name=radio2/YoungPolitican&d=2016-12-24&p=2517&e=408920&m=episode


特首梁振英早前以家庭理由宣佈,不尋求連任之後,不少有志參選特首的人更加蠢蠢欲動。事隔一日,政務司長林鄭月娥就說,因為「變化巨大」,所以「不能不重新考慮」參選特首,她的屋企人更加會係北京過聖誕節,但強調不會和京官見面。另外一個熱門人選,民望最高的曾俊華,就已經辭職,仲成日係社交網站發文,似乎係想攞到年輕人的支持,但至目前為止中央都未有聲氣批准他呈辭。

除了呢一班似特首參選人,最開心的莫過於一班支持民主派的特首選委。佢地原先預期,冇左ABC,啫係anyone but CY議題,選委會1200人入面,只會攞到唔夠300席,點知最後攞到325席,足以「造王」,但邊個係「王」,目前就仲未有定案。

有學者分析,過去五年,梁振英以鬥爭為綱的路線,令北京神經繃緊,也因此同泛民越嚟越冇計傾。梁振英四面樹敵,反而成為幫中央頂住各種敵人的忠臣,亦騎劫了中央的支持。但是如今特首換馬,加上泛民又再次可以攞回鄉證,是不是代表中央立場開始軟化?

到底換特首,係咪代表換管治方針,定只係換湯唔換藥,下一個行政長官,都仲會延續梁振英的強硬路線呢?泛民手執三百多席選委,又可唔可以好好利用手中籌碼,為香港換來新氣象?

今集《政壇新秀訓練班》,就請嚟立法會議員梁國雄,同我地一齊傾下香港可以點樣行落去。

相關報導:
2016年12月24日 (17:29)明報即時新聞網
【Emily Online】再搵矛盾對象去旅行 長毛今屆議員揀邊個?

http://m.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20161224/s00001/1482567212356


沒有留言:

發佈留言