2022年7月4日星期一

2022年7月4日 - 再聽卓施

有時做義工,都係一種學習;呢兩年我有機會擔任「安老院舍服務質素小組」成員,先知道私院都的確「大有學問」。由於疫情,與其他委員、社署姑娘相處都係帶住口罩,大家當然就唔知對方係咩樣!但始終都有接觸,所以自然會慢慢熟絡,開始有D共同話題。今日完成秦石探訪後,姑娘同我講:你都幾熟大埔喎!我就好籠統咁講下我以前響大埔嘅小故事。突然姑娘問:你識唔識阿旋。我話:識!佢係我徒弟。姑娘呆一呆話:我係佢同學,你就係卓施嘅創辦人。當年我地好多人識卓施咖!

俱往矣!但原來我地嘅故事真係仲有人講,仲有人記得!我諗我地真係「曾經活過」喇!當然響新時代嘅香港,已經不值一文。


沒有留言:

發佈留言