2020年1月19日星期日

2020年1月18日 - 《第四十一集》張展翹(關注學童發展權利聯席組席幹事):兒童貧窮


香港嘅兒童貧窮問題一直受人關注,由學習至社交生活對學童都會有所影響。究竟有無方法可以改善跨代貧窮?點樣可打破兒童貧窮帶來嘅發展阻礙?今集《政壇新秀訓練班》就請到關注學童發展權利聯席組織幹事張展翹來到,同各位政壇新秀一齊傾傾~


節目重溫:https://www.rthk.hk/radio/radio1/programme/young_politician/episode/619103





關注學童發展權利聯席 ,簡稱關學聯。聯席成立嘅目的,係為左減少貧窮為兒童學習及發展帶來嘅障礙,協助貧窮兒童發展自我。同時爭取縮窄貧富學童之間學習資源嘅差距,令貧窮兒童都得到平等發展機會。

最近香港社區組織協會發表報告,指本港目前貧窮兒童比率達23%,即超過23萬名兒童生活响住戶入息中位數一半以下嘅貧窮家庭裡面,情況值得令人關注。報告同時選出十大貧窮兒童關注政策,頭三項依次序為房屋、教育資助和綜援金額不足。

雖然兒童貧窮問題咁值得令人關注,但政府响呢方面嘅改善力度似乎未能令人滿意。早前施政報告宣讀前,包括關學聯在內多個關注低收入家庭嘅團體召開記者會,批評特首嘅相關政策。當中提及在職家庭津貼與兒童津貼掛勾,假如父母當月未能符合職津標準,兒童津貼亦不會發放,促請當局應考慮獨立兒童津貼的發放。

今集,就請來關注學童發展權利聯席組織幹事,社工張展翹,同一眾政壇新秀討論兒童貧窮既問題。到底有無好嘅方法去改善跨代貧窮呢個難題?點樣打破兒童貧窮帶來嘅發展阻礙?

我地有請,張展翹!

沒有留言:

發佈留言