2018年1月14日星期日

2018年1月13日政壇新季訓練班第14期升級禮

WellI think I very much thank you all the members of政壇新秀(原出自:譚耀宗),有一個咁奇妙旅程,多謝香港電台第二台(原出自:周永康)。你見我地意見都多元嘅,但從來唔需要殺無赦(原出自:何君堯)咁暴力!響呢到做主持兩年,我好相信講道理,同講清楚道理係我地嘅核心價值,例如我未聽過有新秀講:以國家名義殺人,係唔犯法(原出自:梁振英),咁大件事!如果你問我過去有乜感受呀!咁我真係覺得要請大家包容(原出自:林鄭月娥)才疏學淺,做唔到面不紅、氣不喘講咁多政壇金句。當然我好希望我呢個位置,後繼有人,我好難接受,自己仲話比人知,我係年青人囉,政壇應該代有人才出嘅!

節目重溫:http://www.rthk.hk/radio/radio2/programme/YoungPolitican/episode/481511


咁就做左嘉賓主持兩年,時間真係快!政壇的確應該代有人才出。我期待聽到:「彼可取而代之」呢句說話。



RTHK Mine:精彩片段

政壇新秀訓練班第14期新秀訓練一年結束,口齒伶俐,文藝到不得了,四字詞形容一年所學。




沒有留言:

發佈留言