2017年1月21日星期六

2017年1月21日政壇新秀訓練班《第六百三十七集》洪為民(互聯網專業協會會長) - 香港資訊科技政策

今日講清楚:政策是立體的,因此每一項政策的制定,與其他現有及新增政策之間,往往是牽一髮動全身。因此政策制定者必須具有‘全局觀’。


節目重溫:
http://programme.rthk.hk/channel/radio/programme.php?name=radio2/YoungPolitican&d=2017-01-21&p=2517&e=413965&m=episode

香港同深圳今年一月三日簽署合作備忘錄,計劃喺落馬洲河套區發展「港深創新及科技園」,發展120萬平方米的樓面面積。特首梁振英話,項目面積是現有科學園的4倍,預料創造四萬個職位,將會建立創科研究合作基地,以及高等教育、文化創意等配套設施,吸引企業、研發機構同高等院校。

雖然香港政府擁有河套區土地業權,今次又係兩地嘅合作項目,但之前位政務司長就話,河套區發展開支係由香港獨自承擔喎,咁豈不是好孤單.…..,營運方面就香港同深圳都有份,會由科技園公司成立的附屬公司負責,咁真係辛苦晒嘞。
除左邊個埋單,河套區科技園的選址都聽聞話有人質疑,質疑咩?咪話個科技園喺落馬洲,欖過半步就係深圳福田商業區,對深圳人嚟講方便啲喎,不過一家人
不要分那麼細”(普通話)。之不過難怪得人擔心,事關負責營運的香港科技園主席羅范椒芬話,河套區科技園不確保港人優先獲聘,令人覺得今次係為他人作嫁衣裳。

加上河套區是濕地和生態走廊,連接米埔和蠔殼圍,係度起樓,會破壞多種生物的家園,金錢龜、多種候鳥,同埋被漁護署列為本港具特別保育價值的歐亞水獺,都會受影響。

施政報告入面提到,政府將會分配大量土地,建設科學園區,香港又係咪需要咁多科技園?今次港深合作,到底值唔值得呢?

今集《政壇新秀訓練班》,就請嚟互聯網專業協會會長洪為民,同我地一齊傾下香港的科研可以點樣行落去。


Witman 是我一位‘十十聲’計的好兄弟,亦是建制派中,願意直接面對群眾的佼佼者之一。

沒有留言:

發佈留言