2023年2月24日星期五

2023年2月24日 - 2022年沙田區傑出青年選舉(第十二屆) 頒獎禮主禮致辭

 

首先,我恭喜今屆各位得獎者。作為評判之一,我以前都曾經響十五到十七歲時,三奪大埔區傑出服務公民獎,所以回憶好深;而呢種回憶,亦令我為大家好擔心。其實大家令左呢個獎之後,到底想點?有乜用咖呢?

對大家嚟講,今日只係開始,最少在未來一年裡面,大家要對得起呢個獎,對得起「沙田傑青」呢個名。

就係因為呢份擔心,同關心。所以大家如果有印像,就會記得我響面試時,問題都幾尖銳。原因係,我希望大家可以從你地嘅成長,對你地嘅生命,係有啟發,係曾經活過。獲獎之後,要對你嘅朋輩,發揮正面影響嘅作用。

更重要係誠實面對你自己,亦都誠實面對沙田區。其實大家對沙田了解有幾多呢?參與左幾多?貢獻左幾多呢?定係繼續連《青年發展藍圖》都無睇過呢?沙田節都唔知道呢?

因此呢個獎係榮譽,亦係鞭策。我唔知到,大家曾經拎過幾多個類似獎項?我以前都拎唔少咖!不過因為我係靠自己,半工半讀長大。所以我拎左嘅獎,好少會再睇一次,生活逼人,無時間嘛!但係咁就令我明白:忘記背後,努力面前,向著標杆直跑嘅意義。

所以,大家今日多謝完自己,更加記得要多謝爸爸媽媽同提名人之後,過去嘅野對你應該係已經無意思。記得嘅,應該只係呢個獎嘅重量。

我衷心希望,我出年仍然有機會,響呢個頒獎禮上見到大家。最後我多謝沙田民政署、青年活動委員會、最重要係香港傷健協會賽馬會沙田青少年綜合服務中心嘅大力支持,仲有小童群益會,令選舉可以順利完滿完成。祝大家有個愉快嘅晚上,聽日以「沙田傑青」之名邁向新的一天。

多謝各位!

 

葉振東博士

沙田區青年活動委員會副主席

2023224日(晚)


沒有留言:

發佈留言