2021年11月6日星期六

2021年11月6日 - 以沙田區青年活動委員會副主席身份在《尋找青春的你@SHATIN》啟動禮上致詞全文

 

幫政府宣傳下先,我已經打左兩針疫苗,所以可以除低個口罩,比大家見下我個樣幾秒。

各位年青人午安,我係葉振東:

多謝大家唔介意,邀請一位唔係幾年青嘅我嚟,參與尋找青春的你@SHATIN啟動儀式,其實係你地令我感到光榮。

原先我都想苦練首歌,跳下街舞嚟鼓勵下大家,但諗一諗獻醜不如藏拙,所以都係算喇!

但我發現每一首歌、每一隻舞都係反映緊大家身處嘅時代面貌。

所以響我眼中,係無乜歌,唔可以唱;無乜舞唔可以跳!因為有咁嘅時代,自然有咁嘅歌,有咁嘅舞。

好似今年我聽過柳應廷嘅「神奇之路」、姜BDear My Friend;可能對時下好多香港嘅年青人嚟講,都係幾有共鳴。

同時,歌曲舞蹈,除左係雅俗共賞之外,仲係建立共同語言嘅一種非常好嘅工具。

我記得幾年前我去過波斯尼亞。波斯尼亞響過去幾十年嘅歷史,可以用慘痛嚟形容。我當然唔識波斯尼亞文,亦唔係到到有英文。但當我響舊城,聽到見到當地嘅小朋友響到載歌載舞時,我亦好不自覺咁跟住佢地跳埋一份。

我相信當刻嘅歌、當刻嘅舞,係熟於佢地嘅。所以,今日雖然係個比賽,但香港是你們的,也是我們的,但歸根結底最後也是你們的。所以,我想各位年青朋友,大家放膽唱出,大膽跳出熟於你地嘅歌、你地嘅舞,令各位無悔青春。

最後,我再次多謝大家請我嚟,亦多謝香港中華基督教青年會顯徑會所,及香港中華基督教青年會沙田青少年外展社會工作隊,合辦一個咁有意義嘅活動。

亦要多謝沙田區議會贊助啦!各祝位有個愉快嘅下午,多謝各位。

沒有留言:

發佈留言