2019年12月14日星期六

2019年12月14日 - 《第三十六集》崔定邦(香港旅遊促進會總幹事):旅遊業如何走岀寒冬?

節目播出後,在《立場新聞》 ,足本播放。



聖誕將至,以往呢個時段都會有濃厚嘅節日氣氛去外遊或消費。但近半年嘅社會不穩定,令旅遊業及中小企「步入寒冬」。

究竟政府與業界可以點樣「抗寒」?刺激本地消費會否係其中一個出路?20191214號政壇新秀訓練班《第三十六集》,我地邀請到香港旅遊促進會總幹事崔定邦,上到節目同大家分享~~





自今年6月開始 ,因為反修例風波令香港社會不穩,亦令香港旅遊業界大受影響, 唔少遊客因為咁而取消黎香港既行程。 香港旅遊促進會總幹事崔定邦引述數據表示, 訪港旅客最近大跌近五成,酒店入住率亦下挫四成。有唔少導遊開工不足,甚至失業, 黎香港嘅內地旅行團由之前每日200個急跌至大約20, 平日人山人海嘅主題樂園同旅遊景點都變得空蕩蕩。

因應旅遊業界步入寒冬, 政府早前推出唔少措施嘗試資助各旅行社, 按來港旅客人頭發放津貼,但情況只屬治標非治本。究竟政府及旅遊業界可以如何做,才令香港重新吸引旅客來到?甚至可以重整過於傾斜內地, 發展不平衡嘅旅遊業?另外,面對大興國際機場剛落成的北京及城市規劃漸趨成熟的深圳,香港可以如何面對挑戰?

今集我地請黎香港旅遊促進會總幹事崔定邦, 同大家一齊傾吓香港旅遊業如何走岀寒冬!

節目後,進行2020年政壇新秀面試,原來我擔任這個嘉賓主持,已經四年了!


《與評判陳智傑教授合照》

《面試情況》

《走了四年的走廊》




沒有留言:

發佈留言